segunda-feira, julho 20, 2009
Se o mercado muda... não mudar é morrer!
Não sei se é uma boa opção para o futuro da marca.
.
Internamente não se trata de competição entre duas propostas de valor pois não há guerra pelo uso de recursos.
.
Importante o ter evitado o lay-off dos trabalhadores, importante o não ter de recorrer a apoios e subsídios.
.
"Workers at C.F Martin & Co. are putting finishing touches on the solid-wood 1 Series model, so named for its simplicity. It lacks inlay, as did the company's stripped-down 1930s model, and is expected to sell for less than $1,000, breaking a key price point and far less than its $100,000 limited-edition guitars made of Brazilian rosewood. More popular Martins generally sell for $2,000 to $3,000.
.
Initial reaction is promising. The company, which had sales of $93 million last year, introduced the 1 Series in April and promptly sold out its first year's output of 8,000 guitars."
.
Trecho retirado do WSJ "Guitar Maker Revives No-Frills Act From '30s"
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
Sem comentários:
Enviar um comentário