- "The Experience Map"
- "Cross-Channel Blueprints: A tool for modern IA"
- "Customer Experience Mapping" (exemplo) "& Service Blueprinting"
- "Customer Journey Mapping Resources On The Web"
- "Customer Journey Mapping"
- "Designing a deliberate Customer Experience"
- "Service Design Tools"
- "The Service Blueprints Overview"
- "Mapping out customer experience excellence: 10 steps to customer journey mapping"
- "Service Blueprinting: A Practical Technique for Service Innovation"
- "Services Blueprint - Roadmap for execution"
sexta-feira, março 30, 2012
Uma lista de referências sobre a batota
Um apanhado de referências sobre a experiência de aceder a um site na internet. E porquê ficar pela internet? Por que não sobre a batota em geral?
Para quem não sabe do que falo quando falo de batota "A batota, ainda e sempre a batota"
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7 comentários:
Predomina o Blueprint (e bem).
Experimente procurar também por "Servuction". :)
OK
http://blogs.hbr.org/cs/2010/11/using_customer_journey_maps_to.html?cm_mmc=email-_-newsletter-_-weekly_hotlist-_-hotlist112210&referral=00202&utm_source=newsletter_weekly_hotlist&utm_medium=email&utm_campaign=hotlist112210
http://www.mycustomer.com/topic/customer-intelligence/customer-journey-mapping/105167
http://www.joycehostyn.com/blog/2010/03/22/visualizing-the-customer-experience-using-customer-experience-journey-maps/
http://www.joycehostyn.com/blog/2012/03/01/every-interaction-isnt-a-moment-of-truth/
http://www.adaptivepath.com/ideas/the-anatomy-of-an-experience-map
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