"Venture capital taught Etsy that making money wasn’t a skill it needed to learn early on. Go on, it said, spend the millions. And when you’ve spent those, come back and get some more. So Etsy did. They came back for a B round, then a C round, then D, E, and F rounds. Just shy of $100 million in total.Como não recordar:
That experience deluded Etsy into thinking that they, uniquely, could ferry the scorpion across the river without getting stung. That a cool hundred million wouldn’t ever need to be paid back or corrupt its noble mission.
But the party only lasts until the music stops."
Quando isto, "Why the ‘end of the startup era’ could be great for entrepreneurs", for lugar-comum, muitos vão olhar para trás e achar incrível que esta geração tenha ido no conto do vigário com tanta facilidade.
E as Websummit, onde se encaixam?
E as Websummit, onde se encaixam?
que parolice https://t.co/1bNuefiRph que parolice mesmo. empreender ñ é lifestyle nem show, é seduzir clientes ou morrer— Carlos P da Cruz (@ccz1) October 31, 2016
Oh boy... torrar €€ à fartazana. Arranjar clientes e MVP vai ser a última coisa https://t.co/0jzUR9qA1g— Carlos P da Cruz (@ccz1) March 8, 2016
estilo de vida:— Carlos P da Cruz (@ccz1) June 26, 2017
-o q fazes?
-tenho uma startup
-já tens clientes?
-ñ preciso, com apoios e subsídios tenho vida por + 10 anos sem clientes
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